Raporty

Wydatki na PR w 2013 – raport do wzięcia

Tym razem wpis adresowany jest mniej do menedżerów IT, choć i oni mogą tu sporo wyczytać na własne potrzeby. W  „najgorszym” wypadku, mogą link przekazać swoim koleżankom i kolegom z marketingu i PR, którzy z całą pewnością podziękują za ten namiar;-) Dzięki uprzejmości Agencji Public Relations ComPress SA zamieszczam tu materiał zgodny z zapowiedzią w tytule: Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w Polsce w 2013 r.. Polecam uwadze – warto!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s